.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آيت‌الله معلمي:
تكليف كارگران نساجي مشخص شود
استاندار مازندران بيايد و به مشكلات استان رسيدگي كند.وي افزود: استاندار بايد پاسخ دهد اين كارخانه دولتي است يا شخصي و اگر دولتي است چه كسي بايد پاسخگو باشد و اگر شخصي است مسئول پاسخ‌دهي كيست...
تكليف كارگران نساجي مشخص شود

نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري گفت: مسئولان به جاي تعقيب جريان‌هاي نامناسب و آب در هاون كوبيدن بگوييد چه كسي بايد حقوق كارگران نساجي مازندران را بپردازد. 

آيت‌الله علي معلمي ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز قائمشهر با اعلام اين مطلب كه فرماندار قائمشهر در انعكاس مشكل حقوق معوقه كارگران نساجي قائمشهر به مقامات ارشد استان تلاش كرده است، اظهار داشت: استاندار مازندران بيايد و به مشكلات استان رسيدگي كند.
وي افزود: استاندار بايد پاسخ دهد اين كارخانه دولتي است يا شخصي و اگر دولتي است چه كسي بايد پاسخگو باشد و اگر شخصي است مسئول پاسخ‌دهي كيست.
امام جمعه قائمشهر تاكيد كرد: آيا براي شخص سرمايه‌گذاري كه سند امضاء كرده در ابتداي ورود درباره بدهي‌هاي كارخانه به بيمه، تامين اجتماعي، شهرداري و معوقات كارگران تعيين تكليف شده است.
معلمي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به روز خانواده تاكيد كرد: خانواده‌ها براي حضور بچه‌ها در كلاس‌هاي قرآني اهتمام ورزند چرا كه معيار عروج انسان بسته به درجه معرفت انسان نسبت به منبع دين يعني قرآن است.
عضو خبرگان رهبري همچنين افزود: آمريكا بايد به عجز خود و توانمندي امنيتي ايران اعتراف كند چرا كه در ماجراي قتل بن لادن، دنيا را دچار ترديد كرده است.
وي با اشاره به قتل بن لادن خاطرنشان كرد: چرا او را زنده نگرفتيد كه محاكمه شود تا ادعاي تروريست بودن وي ثابت شود و حرف قانع‌كننده‌‌‌اي براي دنيا داشته باشيد.
امام جمعه قائمشهر همچنين با اشاره به نياز امروز جامعه ايران به آرامش و وحدت كلمه تصريح كرد: مسئولان رده بالاي مملكت بايد با تدبير به اداره كشور بپردازند نه اينكه فقط به فكر اختلاف باشند. معلمي تاكيد كرد: همه چيز در كشور ما مرجع قانوني روشني دارد، اگر واقعا مصوبه مجلس داراي ابهام است دولت تقاضاي استفساريه كند و اگر در قانون اساسي ابهامي هست بايد از شوراي نگهبان استفسار شود نه اينكه هركس به ميل خويش قانون را تفسير كند.
امام جمعه قائمشهر خاطرنشان كرد: شاد كردن دشمن اسباب آزردگي مومنان است و شايد يك جايگاه راحت نصيب كسي شده باشد، مسئولان بايد بدانند اين جايگاه بر ناله‌هاي شب و خون فرزندان مردم استوار است.فارس/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازنی 23 ارديبهشت 1390
درود بر نماینده مان در خبرگان رهبری؛
فکر کنیم اگر چنین مردان دینی شجاع را نداشتیم چه می شد!
نماینده محترم مجلس که سرمایه گذار می آوری دستت درد نکند؛ ولی نظارت از او با کیست؟
ما مردم برای پخش لوح فشرده ایجاد اشتغال با تأکید بر نساجی و کک سازی و ... به شما رأی دادند؛
الان بفرمایید گیر کار کجاست؟
ما هم بفهمیم؛
رییس محترم دولت، ما برای اینکه دیدیم تو خط ولایتی به تو رأی دادیم؛ به جای جهاد اقتصادی را به حاشیه کشاندن، قدری جهت را اصلاح کن.
نا شناس 23 ارديبهشت 1390
تکلیف کارگران نساجی مشخص است برند پیش اکبری و عواملش اونها را کتک بزنند که دیگه نرند تجمع دم در دفترش
محسن 23 ارديبهشت 1390
استاندار محترم چطور می خواهد مشکل بیکاری را برطرف کند در صورتیکه کارگران نه اهمیت شغلی دارند ونه حقوق دریافت می کنند؟ایا روزی خواهد رسید که کارخانه نساجی مشکلش بر طرف شود؟چه کسی باید جواب خانوادهای این کارگران را بدهد
علي 23 ارديبهشت 1390
چرا نميگذاريد آقاي اكبري مشكل كارگرهارو حل كنه؟ داره حل ميشه ديگه!! 4سال كه صبر كرديد، يه 4سال ديگه دندون روجيگر بزاريد حل ميشه!! مگه نميبينيد كه چقدر دارن براي كارگرها عرق ميريزن!!؟ مديرهاي مجموعه رو كه عوض كردن!! وبجاش افرادي لايق، شايسته و كم توقع آوردن!! ديگ كارخونه رو باچندتا تريلي آوردن!! سرمايه گذار از اونور آآآآآآب آوردن!! پول دولتو ريختن توجيبش كه تشويق بشه كاركنه!! اينا همش كاره ديگه، نيست؟شما يه بار ديگه رأي بدين، قول ميدم همه چبز حل بشه! طوري حل بشه كه ديگه اسمي از كارگر و كارخونه نبينيد!!
یه فرشته 24 ارديبهشت 1390
انتخابات نزدیک می شه نمی دونم چی می شه که همه فکر مردم بدبخت و بیچاره می افتند من خودم کارگر نساجی ام و نزدیک 4 میلیون از شرکت طلبکارم آقای معلمی هم نکنه می خواد کاندید نمایندگی مجلس بشه ؟ که ایشون هم به فکر کارگر های نساجی افتاد من گفتم حالا شما بعدا ببینید!!!!!!!!
نا شناس 24 ارديبهشت 1390
يك سوال ، آيا در بين اين همه مسئولان فقط اقاي اكبري متولي اشتغاله ، كمي بدور از احساس قضاوت كنيد كدام نماينده به اندازه آقاي اكبري تلاش نموده اند . اگر نماينده دوم شهرستان آقاي ادياني يك سوم آقاي اكبري تلاش مينمودند و زحمت ميكشدند و با او همسو بوده اند مشكلات بهتر حل نميشد ؟ آقاي ادياني غير از چوب لاي چرخ انداختن چه كار ديگه اي انجام دادند كه ما از آن بيخبريم ؟ مردم عزيز شهرستان بيدار باشيد . آيا آقاي اكبري به مجلس نمي رفت مشكلات نساجي حل ميشد ؟
نا شناس 24 ارديبهشت 1390
این خبر خبرنگار فارس کذب محض است بنده دز خطبه های حاج اقا بودم اصلا بدین صورت بیان نکردند که این خبرنگار ماب نوشته - فارس از انعکاس اخبار مشوش کننده چه چیزی را می خواد به دست بیاره
نا شناس 24 ارديبهشت 1390
اکبری هیچوقت اجازه نمیداد که فرد دیگری برای کارخانه های نساجی وارد عمل بشه دیدیم که چند وقت قبل از معاون سیاسی استاندار چطور بد گفت که این اقا توی کار نساجی داره دخالت میکنه . کسی که اینطوری دیگه چطور میشه انتظار داشت که دیگر نماینده بتونه بهش کمک بکنه اون اصلا نمیذاره که کسی بره کمک بکنه اخه نساجی ملکش شده
صدرا 24 ارديبهشت 1390
آقاي کارگر نساجي که به قول خود 4 ميليون تومان از نساجي طلبکاريد تا اينکه امثال شما ها هستيد مشکل نساجي حل نمي شه اگر اهل نماز جمعه باشي که بعيد ميدونم باشي اگر بوديد اينطور قضاوت نمي کرديد ايشان چندين بار در مراحل مختلف به اين امر اشاره کردند انصاف هم چيز خوبي است که شما نداريد نمونه : معاون استاندار از مردم حمايت مي کنه مي گوئيد مي خواد کانديدا بشه نماينده هاي مجلس کار مي کنند مي گوئيد انتخابات نزديک است ايشان که پدر دو شهيد و شاگرد مکتب انتقلاب وامام است حمايت مي کند مي گوئيد که مي خواهد کانديدا شود . واي به ما با اين حمايت هاي همه جانبه از مسئولين .
نا شناس 24 ارديبهشت 1390
با همه احترامی که برای حاج آقای معلمی قایلم از ایشان چند سوال دارم: قبل از آمدن سرمایه گذار خارجی به نساجی شما امام جمعه قایمشهر بودید.
1-در زمان شما بود که کارخانه گونی بافی را به سایپا فروختند تا گورستان ماشین شود. شما چه کاری در دفاع از حقوق کارگران گونی بافی کردید؟ کارگرانی که الان به ساختمانی پشت زندان تبعید شدند و تولید و درآمدی ندارند تا حداقل حقوقشان را در بیاورند. باز هم سوال می کنم شما چه اقدامی انجام دادید؟
2- در زمان شما بود که نساجی شماره 2 را تعطیل کردند و ماشین آلات آن را به عنوان آهن قراضه فروختند و کارگرانش را بیکار کردند و به زور به نساجی شماره 3 فرستادند. جایی که نه تولید دارند و نه درآمد. شما در دفاع از حقوق این کارگران بیچاره چه کردید؟
آیا فراموششان کردید و الان یادتان آمده؟
یا خدای نکرده مطلع و ساکت بودید؟
2-الان به دنبال چه هستید؟ می خواهید کاندیدای مجلس شوید؟ برای شما نمایندگی استان در مجلس خبرگان و امامت جمعه کافی نیست؟ می خواهید چه کاری انجام دهید که الان نمی توانید؟ چرا الان یادتان افتاده که این کارگران هم وجود خارجی دارند؟ خانواده دارند؟
3-شما مگر نماینده استان نیستید؟ مگر قبلا نماینده مجلس نبودید؟ چرا راجع به البرز مرکزی و کک سازی چیزی از شما شنیده نمی شود؟ چه اقدامی برای اشتغال جوانان انجام دادید؟ آیا کارنامه شما در این زمینه روشن نیست؟ چرا همیشه از دیگران طلبکارید و خودتان کاری انجام نمی دهید؟ چرا پشت دفاع از کارگران قایم می شوید تا از نمد مشکلات نساجی برای خود کلاهی درست کنید؟
4- مردم شما را می بینند.
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
شما كه از سابقه آقاي ابراهيمي باخبريد . چرا سنگ او را به سينه ميزنيد او در تمام ادارات استان مدير انتخاب كرده يا عوامل خود را مستقر نموده است و اين شد حال و روز ادارات استان، قطعا اگر در امورات نساجي هم دخالت ميكرد نساجي قائمشهر پيشرفت حال حاضر را نداشت . بنده معتقدم بجا و شايسته جلوي دخالت افراد را ميگيرد .يكبار به خودتان زحمت بدهيد و از نزديك پيشرفت نساجي را ببينيد
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
واقعا براي مسعول شمال نيوز متاسفم چطور هر چه به نمايندگان و دولت انتقاد هست ميزنيد اما ديروز در ارتباط با قليزاده وحاجي معلمي نميزنيد چرا برادر من انتقاد سازنده حتما موجب پيشرفت ميشود نه تخريب اميدوارم خداوند شما را در مسعوليت خطير اطلاع رساني كمك بنمايد
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
من فكر ميكنم بايد در باره آقاي معلمي نظر داد چون آقاي معلمي در نماز جمعه سه ماه قبل در حضور آقاي اكبري به صراحت بيان كرد وآقاي اكبري چيزي نفرمودند آقاي ادياني آنطور كه در نماز جمعه گفتند اقدامات مناسب مجلسي به اعتراف دكتر اكبري انجام داده اند پس توهين نكنيم ودنبال مشكل در جاي ديگر باشيم.
صدرا 25 ارديبهشت 1390
با سلام خدمت مدیر محترم شمال نیوز از زحمات شما تشکر می کنم و در همه جا از بی طرفی و روشنگری شما و پایگاه شما دفاع کرده ایم ولی انگار این چند روز سر شما خیلی شلوغه نظری رو دیروز به ثبت رسوندم ولی تائید نشد امیدوارم به رویکرد آزادی در چارچوب قانون برگردی . با تشکر از زحمات شبانه روزی شما دوستداران انقلاب و رهبر
صدرا 25 ارديبهشت 1390
نظر تائید شده و نمایش داده شد . با تشکر از شما
نا شناس 25 ارديبهشت 1390
خدا جای دیگه روزی خبرنگار فارس قائمشهر را محقق بکنه این خبرنگار با بلبشو بازار بدنبال چه منعتی است که داره با اخبار کذبش افکار را مسموم میکنه خبرنگار فارس باید بدونه زمان انتخابات که بلبشو میشه دیگه از دست طرفدار اکبری نمی تونه پاشو از خونه بذاره بیرون و باید غزل خداحافظیشو بخونه . دنیا به همین منوال نمیگذره که توی چند خبر اومدی اکبری را کوبوندی . بمون تا زمانش برسه که چه دماری از روزگارت درمیاریم .
کميل 26 ارديبهشت 1390
امان از دست شما . نمي دانم کي هستي ولي بدان تا امثال شما هستيد که با طرح کردن سوالات دروغ سعي در فرا فکني داريد . گوني بافي که يک
نماينده گذشته ديگر در آن سهام دارد و اين خيانت را انجام داده نساجي هم در زمان دولت اصلاحات تغيير وضعيت داده که که الان همه ي آنها رو سياه هستند الان که دولت در فکر مردم مي باشد و نماينده هاي شهرمان پيگير هستند با اين همه مشکل مواجه هستند
برويد و فکر کنيد و با خدا خلوت کنيد کجا و کي ما مردم از يک مسئول خود حمايت کرديم هميشه تخريب را يک نوع افتخار مي دانيم با اين وضعيت که هر کاري مي کنند به چيزي ربط مي دهيم براي شما فرقي نمي کند که چه کسي باشد همه و همه فکر نمي کنم با وجود امثال شما اين استان رنگ آرامش به خود ببيند . درود بر روشنفکران بي طرف و دلسوزان واقعي مردم.
صميمانه از امام جمعه محترم قائمشهر و نمايندگان زحمتکش مردم در مجلس و فرماندار و مسئولين شهر تشکر ويژه ميکنم خدا به همه ي شما توان و سلامتي عنايت کند .

شهروند طبری 27 ارديبهشت 1390
با سلام
در پاسخ به نظراتی که آقای معلمی ویا دیگران را متهم به فضاسازی برای ورود به انتخابات می کنند باید گفت که مسئله نساجی مشکل تازه ای نیست که در نمازجمعه مطرح شده باشد.آقای اکبری به اندازه کافی وقت داشته تا از خود دفاع کند چه در نماز جمعه وچه در محیط کارگری وچه در مجلس. به نظر می رسد خود رایی وتکروی های آقای اکبری کار دستش داده و اکنون با فضای عمومی ناموافق نسبت به خویش مواجه شده وبه جای اصلاح رفتار خویش دیگران را متهم می کند!
نکته دیگر آن که آیا تریبون عمومی نمازجمعه جای بیان مشکلات کارگران نیست؟ آن هم مشکلی که ممکن است تبدیل به مشکل امنیتی گردد.
نا شناس 27 ارديبهشت 1390
ادیانی رسانه ای ترین نماینده مازندران است
نا شناس 27 ارديبهشت 1390
این خبر حاج اقا معلمی کذب محض است زیرا که به غیر از این رسانه هیچ رسانه دیگری در خصوص این مساله خبری نزده و مشخص است این خبر همچون دیگر خبرهایی که به قصد تخریب اکبری است توسط یک رسانه انجام می شود
نا شناس 27 ارديبهشت 1390
همین خبرنگار فاسر که این مطلب را برعلیه اکبری زده چند بار رفته از اکبری و وورد محموله هایش خبر گرفته که بگه این نماینده بنده خدا کارداره میکنه در حالیکه تمام رسانه های دولتی خبر ورود محموله ها و استقرار ان را به صورت کامل بصورت نوشتاری و دیداری انعکاس داده اند
نا شناس 28 ارديبهشت 1390
قاي اگبريروزنامه نگاه مردم 11مهرماه 88صفحه 6 بخوانيد گفته بوديد كارخانجات حرير وذغال سنگ البرز مركزي را احيا مي كنم چه شه حالافرمانده نيروي انتظامي استان رادر20روزپش برديد كاخانه را ببيند تاكارخانه را به نيروي انتظامي به قيمت كم بفروشيد
اقاي اكبري هفته نامه نسيم سبز4حهرماه سال 88را برويد بخوانيد گفته بوديد
سوت كارخانه نساجي مازندران به صدا در امد وباهزينه 2ميليون كاخانه عكس خود و هولوسي را رنگي جاپ كردي جرا سوت به صدا در نيامد 6ماه حقوق كارگرا عيدي پاداش سالهاي 88و89 سه سال بن كارگاران چي شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.